UA RU
Зв'яжіться з нами (098) 836 1020
heart.svg user.svg
Кошик
bag.svg
Ваш кошик порожній :(
logo.svg

Підтримка і FAQ

Для кращого розуміння роботи інтернет-магазину та компанії в цілому ми винесли часто задавані питання та надали відповіді.


1. Як оформити замовлення / покупку?


Пропонуємо на ваш вибір 4 способи оформлення замовлення:


- оформлення замовлення через інтернет-магазин

- оформлення замовлення / покупки у бутіку в місті Київ

- оформлення замовлення через соцмережу Інстаграм

- оформлення замовлення по телефону


2. Як відбувається оплата замовлення / покупки?


Є тільки 4 способи оплатити замовлення:


- оплата банківською картою в інтернет-магазині через сервіс LIQ PAY

- оплата банківською картою у бутіку через термінал

- оплата готівкою у бутіку

- оплата післяплатою


Зверніть увагу, що оплата в інтернет-магазині післяплатою відбувається за передоплатою 500 грн. Повернення та обмін для продукції (косметики) не передбачено, тому якщо ви не забрали посилку або відмовилися від замовлення, яке було відправлено, передоплата в розмірі 500 грн не повертається. Оплата здійснюється виключно в валюті Українська гривня.


3. Як відбувається доставка замовлення / покупки?


Ми здійснюємо доставку по всій Україні за допомогою логістичного партнера Нова Пошта. Доступні для вибору сервіси: доставка у відділення, кур'єрська доставка. Доставка в поштомат (доступна для замовлень до 15000 грн).


4. Чи можна забрати інтернет-замовлення в Києві?


Так, звичайно. Ви можете вибрати сервіс (самовивіз), і ваше замовлення чекатиме вас у бутіку DAVIANI за адресою: місто Київ, вул. Кахи Бендукідзе 2. Зверніть увагу, що орієнтовна дата та час, коли замовлення буде готове до самовивозу, вказані на сайті в процесі оформлення замовлення. Ви отримаєте SMS-повідомлення, коли ваше замовлення буде повністю зібране та готове до видачі.


5. Чи доставляєте ви замовлення кур'єром по Києву?


Так, якщо на сайті при оформленні замовлення цей сервіс доступний, наш кур'єр доставить замовлення за вашою адресою в Києві. Якщо сервіс не доступний на сайті, значить на цей час доставка кур'єром DAVIANI по Києву неможлива.


6. Чи можливе повернення або обмін?


На жаль, ні. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.


7. Як правильно підібрати догляд?


На нашому сайті вказано докладний опис кожного продукту, а також є фільтр за проблемою / потребою / активним компонентом. Якщо вам потрібна допомога у виборі, ви завжди можете звернутися до наших консультантів за телефоном або ж на сторінці Instagram.


8. У вас оригінали продукції?


Так, звичайно. Компанія DAVIANI Beauty Boutique має договори на весь асортимент магазину на постачання продукції виключно з офіційними дистриб'юторами брендів в Україні.


9. Мені прийшов пошкоджений продукт. Що мені робити?


Ми завжди просимо перевіряти посилку на пошті перед тим, як її забрати, адже дуже рідко, але трапляються проблеми з боку логістичної компанії. Зі свого боку ми упаковуємо позиції максимально якісно, використовуючи пухирчасту плівку та пакувальний папір у сотах. Якщо є виробничий брак продукту (наприклад, не працюючий дозатор), ми обов'язково замінимо таку позицію.


10. Чи є у вас система лояльності або знижки постійним клієнтам?


Так, звичайно. Ми рекомендуємо оформлювати покупки після авторизації вашого аккаунта, таким чином система враховує всі ваші покупки як онлайн, так і офлайн, і ви зможете використовувати програму лояльності максимально ефективно.


11. Як мені дізнатися, що у вас є в наявності у бутіку?


Інтернет-магазин покаже вам інформацію про наявність того чи іншого продукту в бутіку. У картці продукту ви зможете бачити статус даного продукту.


- Доступний у бутіку. Відправка протягом 1 робочого дня. Означає, що є в бутіку.

- Доступний на складі. Відправка протягом 1-2 робочих днів. Означає, що немає в бутіку.


12. Чи є у вас тестери в бутіку на всі продукти?


На велику кількість позицій у нашому бутіку представлений тестер, але не на всі. На жаль, не всі бренди мають можливість надати тестер на свій асортимент, але ми робимо все можливе, щоб ви могли спробувати якнайбільше продуктів.


13. Чи можна замовити подарунковий сертифікат?


Так, звичайно. Ви можете персоналізувати онлайн-сертифікат, змінивши суму та текст привітання. Готовий сертифікат буде відправлений на вашу електронну адресу. Фізичний сертифікат знаходиться в процесі розробки.


Якщо у вас залишилися питання, будь ласка, зв'яжіться з нами зручним для вас способом, і ми будемо раді допомогти.


www.daviani.com.ua